pondelok 17. apríla 2017

Steven Finn sázce nárok na Anglii místo v prvním Jižní Africe testu

Na břehu meandrující řeky Msunduzi, v posledním zápase před nepřátelství s Jihoafrickou republikou začíná v Durbanu na Boxing Day, Steven Finn trochu zakalený vody pro Anglii selektorů.


Pravé rameno rychle , přidal Sázkové kanceláře Bet365 se k četě teprve minulý týden poté, co se zotavil, v předstihu, z počátečních příznacích stresové zlomeniny na levou nohu, tvrdil čtyři branky na téměř dokonalý den přípravy před druhým smyčcových Proteas v Pietermaritzburghere.

Bowling z Jihoafrické A na 136 poté, co vyhrál los, Anglie dosáhla 64 bez ztráty při špatné světlo přinesla brzké blízko.Alex Hales, který se otevřel v sobotu, ale přestože se zde podařilo, překonal nerozhodný start na 28 a Alastair Cook neporazil na 36. Zatímco Hales se po 87 minutách v záhybech Útok na levý ukazováček od ramínek Marchant de Lange bez ohledu na - pokrok Finn a jeho čtyři pro 34 v 12 overs, byl standout a být vyvozován z anglického námahy na půvabné město ovál.

Finn projevil nějakou frustraci při jeho prvním opomenutí - Anglie nechtěla nést hráče, který by se zranil z rehabilitace - ale po tom, co vypadal silně skrz záhyb, vyndal dobrý odraz od zeleného nádechu a v jedné fázi se ocitl na hat-triku střední - odpoledne vypadá, že míří do fronty třetích seamers.Nick Compton plánuje být nemilosrdný v jeho druhém příchodu Anglie Čtěte více

"Byl jsem zklamán, že jsem byl vynechán na prvním místě, protože vím, Tělo a myšlenka jsem měl velmi dobrou šanci být vhodný pro Boxi Ng Match Day Test, "řekl Finn. "Ale selektoři to samozřejmě nemysleli, musel jsem to přijmout a to mě přinutilo pracovat dvakrát tvrdě." "Bylo hezké se tam dostat a dostat nějaké převleky pod pás.Rád bych si myslet, že jsem připravený na test zápas, ale záleží, jak jsem vytáhnout během herní účet bet-at-home následujícího dne, nebo proto, že jsem nestrávil dlouho na nohou za poslední dva a půl měsíce."

Zpět z včasné odhalení problému den před prvním testu s Pákistánem v říjnu a se dvěma Twenty20s pro Lions v SAE pod jeho pásem, Finn našel drážku s brankou z Quinton de Kock ve svém první konec.

Dvě LBW výkřiky proti Bet365-Klikni pro svůj bonus otvíráku Stephen Cook následovala, ale to bylo v odpoledních hodinách, kdy se skutečně klikne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára